Valborg


Första gungturen den 26/4 var kanon skoj!

Ja idag är det Valborg å jag tror det blir lite grillat idag på våran fina balkong.. Ska försöka hitta gardiner å kuddar oxå men tar bilder å lägger ut idag eller imån så ni får se allt på plats.. Idag känner jag mig sådär, igår var en uttömmande dag på jobbet, mycket bra får jag säga å det ska bli skönt å börja jobba till hösten igen.. William har redan fått dagmamma här i krokarna så det är jätte skönt att det löste sig så fort.. Ska till psykologen idag så vi får se hur bra jag mår efter det, så vi får se om jag dyker upp på jobbet idag med.. Men framtiden känns ljus, trotts William´s nya vana att vakna oförskämt tidigt HAHA  Ha det underbart alla där ute!
Ska ni göra något skoj?

Kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0