Nattjobb


William åker spårvagn, d e kul!

Japp, inatt ska jag till jobbet och knega.. Tyvärr så jobbar inte Jenny men Tajna skulle vara på plats så det blir nog en kanon natt.. Possitivt tänkade gör 50% har jag hört HAHA nä, men det ska bli skönt å jobba igen faktiskt lite då å då tror jag bara gör mig gott.. Så nu ska jag snart vecka Jimmy så jag kan gå å lägga mig innan natten.. Det var ett tag sedan man var uppe en hel natt.. Dock var jag vaken 2tim i natt HAHA Tror det var för att jag sa till William´s farmor att nätterna gick så bra.. Inatt så vaknade han å grät å grät å grät, det spelade ingen roll vad jag gjorde, tillslut fick jag ta upp honom å sätta mig å soffan, satte på Mamma Mu å satt där i lugn å ro, efter 15min så sov han så gott fram till 7:45.. Hoppas det går bättre för Jimmy inatt så att det inte bli en vana.. Man nu när han skule sova middag så somnade han oxå i famnen så just nu är han lite kramig skulle jag tro.. Vi hade en väldigt trevlig kväll igår här med William´s farmopr å farfar å maten blev toppen, även kladdkake muffinsen, Mums! Dom skulle komma på Jimmy´s födelsedag så snart får vi se dom igen, nice.. Nu ska jag väcka min andra hälft

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

åh en sån fin bild! =) hoppas det går kanon på jobbet, positivt tänkade är snarare 90% ;)



kram kram

2010-04-17 @ 15:19:48
Postat av: Pem

Hej vännen, du e la fö go du! Så klart natten kommer gå bra.........hälsa Tanja så ^gott från maj!!!

2010-04-17 @ 21:05:35
URL: http://pem26.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0