Glad Påsk


Så här kan man oxå ligga om man nte vill sova
   
Mamma´s badpojk och Tusse som vill vara med men inte bli blöt HAHA

Som ni såg i före gående inslag så har vi badat å haft det gott idag.. Igår hade vi spelkväll, så kul! Mycket trevligt, vi spelade disney TP, Uno och Sverige spelet.. Alla väldigt bra trotts att killarna inte var så impade av Disney spelet, det är bara för att dom inte kan frågorna HAHA Jag är stolt vinnare! Men jag är nog den i sälskapet som kollar medst på tecknat, Älskar tecknat å snart är William så stor så han kan kolla med mig eller jag kolla med honom blir det HIHI Har varit ute på en promenad, inge vidare väder men mycket härligt med frisk luft.. jimmy sover än, ikväll blir det hemma gjorda hamburgare, Så Ska Det Låta och lite spel.. Imån ska vi fira lite Påsk hemma hos mina föräldrar i Lerum, det blir trevligt och mumsigt! Firar ni Påsk?

Glad Påsk på Er!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Annika

Åååå så sött!

Glad påsk på er också!

2010-04-02 @ 20:02:47
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Så mysigt. Vi hade oxå hemmagjorda hamburgare idag,,hehe,,Glad påsk på er.

2010-04-02 @ 20:28:29
Postat av: N

SV: Taack :)

Vi hade jättemycket sol idag, va skönt :) Glad påsk på dig me, ska du göra nåt mys i påsk? :D

2010-04-02 @ 21:17:53
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Mammut

så fina bilder! :)

2010-04-03 @ 11:03:21
URL: http://mammut.myshowroom.se

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0