Männen i mitt liv sover

Gu vad jag Älskar mina karar, det gör mig så fruktansvärt lycklig! Utan Jimmy hade det aldrig blivit så här bra, det finns ingen bättre än honom, han e bäst!


Gänget samlat och sover middag, Ozzy får dock inte sova  sängen men han sover breve.. Jimmy och Ozzy snarkar ikapp men resten av gäget sover ändå.. 

Annars idag så har det varit fullt upp med promenader och besök.. Farfar har varit här och kollat hur han ska dra elen till diskmaskinen.. Tanja från jobbet kom med taimat och hälsade på å kramdes med William, det gjorde även Jenny n mycket lyckad dag helt enkelt! Efter jag fått äckt Jimmy så blir det mys i soffan och lite TP, för d tycker vi e sköj!

kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0