Väluppfostrad


Ozzy 1,5år

Trodde jag skulle tappa haan när jag hörde en kvinna säga det om Ozzy när hon gick förbi HAHA Väluppfostrad, jo man tackar.. Helt bakom flötet är han ju inte men han e labbrador med allt det nu innebär: snäll, hungrig, flummig å underbar klart! Klart man har koll på honom, brukar ha honom utan koppel nu för det mesta, han kommer när man ropar alltid förutom när han får upp ett spår av mat som någon slängt ut.. Blir helt galan på honom för han stänger av helt, GGRRR  men något ohyffs måste la finnas, själv e man inte perfekt men skam det som ger sig till att försöka.. Nä vi möter folk brukar jag alltid kalla in honom så att han går bervid mig för man vet inte om dom är hundräödda eller så å märker man att dom är det på långt håll så brukar jag även koppla, man vill inte skrämma folk så det var la det som gav intrycket av väluppfostrad hunf, det är änna så man sträcker lite på sig, HAHA för som sag mycket har man hör om Ozzy så som: Gullig, söt, snäll, flummig, flåsig, stor, lung och fårn å med idag kan man lägga Väluppfostrad till sammlingen, det ni! (stolt matte skriver)

Kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0