Ska bli frisk

Idag har Jimmy varit ledig och vi har varit iväg ihop en sväng hela familjen.. Så underbart att ha honom hemma, att han får vara med på morgonen och mysa med William för det är då han är som mest med.. Utvilad och mätt, då är man på glatt humör.. Annars så är han bara hemma på kvällarna och då är han inte vaken så mycket, inte om man gämför med morgonen i alla fall..

Jag var nere på Backa Läkarhus för att kolla upp handleden och fick bekräftat att det troligtvis är en inflammation.. Det är visst vanligt, man överanstränger sig och kanske gör någon konstig rörelse som får sina effekter.. Fick tips igår från Cecilia som varit med med om samma sak fast i axeln.. Tack för tipset, så fort jag hörde det så visste jag att det var så det var.. Jag har problem med lederna i vanliga fall men det är värk och inte smärta, tänkte om det var en spricka men då borde det vara svullet och kännas på ett annat sätt (tror jag).. Men inflamation låter mycket rimligt så nu ska jag äta inteflamatoriska tabletter i 15dagar.. Vi får hoppas att det hjälper..

Nu ska vi mysa lite hela gänget,



Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Från en mysfamilja till en annan, natti på er!!!

2009-10-14 @ 20:34:49
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0