Öppnaförskolan

Idag har vi haft fullt upp på förmiddagen jag å William.. Han vaknade tidigt sedan åkte vi ner till läkaren för att ta blodprov.. Vi får se va dom säger, har så grymt ont i handleden nu när jag fått sluta med medicinen.. Nu är det ren smärta när jag lyfter upp William men den handen.. Efter som jag e så snurrig så tänker jag inte på det heller så det blir till å bita ihop när smärtan sätter in.. Har satt på ett handledskydd som ska avlasta lite nu och så att jag inte glömmer av att jag har ont HAHA Har fått tips om att köpa voltaren eller ipren gel så jag ska göra det imån.. Tänkte göra det idag men det glömde jag av, hade fullt upp med att komma ihåg att åka till öppna förskolan efter läkaren..

Det var jätte trevliga fröknar och blandade åldrar på barnen så dit kommer vi garanterat gå igen.. Träffade en granne som har två barn var av tösen är dubbelt så gammal som William bara så det är trevligt, då kan vi följas åt på hemvägen.. Att få nya vänner är inte ofta så det är bra, imån ska jag iväg med Mailn å Hampus tille en öppna förskola i Amhult, blir intressant att gämföra.. Nu ska jag krypa ner framför tv:n igen för jag e trött, William sover redan i sitt rum..


21/8-09

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Hej göms!

Hoppas de löser sig med handleden!!!

Kram kram!!!

2009-10-26 @ 19:03:02
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Rebecca

samma gäller mig :)

2009-10-26 @ 23:14:20
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Pem

Hej vännen Jag fick ditt meddelande förrut men jag var ute på "stan" i Skövde å kunde inte svara då.....så jag tänkte ta de denna vägen ifall de e så att du sover nu! Hoppas du e hemma igen å att du känner att du e på bättringsvägen!!! Ta nu väl hand om dig så hörs vi la snart igen!!!

Alla kramar till dig å lillen!!!

2009-10-30 @ 21:55:38
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0