Namnkalas??



Nä, tyvärr så blir det inget sådant idag.. Hade så fina ideer om vad jag skulle göra å så, det är ju ändå Haloween oxå men nej så blev det inte.. Nu har vi flyttat fram det till den 21noveber kl:12.. Alla som berörs får självklart ett sms, för så fina som inbjudningskort har vi inte blivit HAHA Idag vaknade vår sostråle vid 8 tiden så då tog vi ett morgon bad för det behövdes.. Nu sover han en stund igen efter att ha fått lite mat.. Nu när jag varit sjuk (fortfarande är sjuk) så har produktionen av mat gått ner så jag har varit tvungen att ge honom ersättning på kvällen så han ska vara nöjd å brösten ska hinna fylla på sig tills på natten.. Väldigt tråkigt, är det någon som har tipps på hur jag ska göra för att få tillbaka "all" produktion?

Nu ligger det en STOR tvätt hög å väntar på mig, William har inga kläder kvar nästan allt ligger i tvätten, det gör mitt med så det är ett måste idag.. Ikväll kommer Eddie å Lina en sväng, Jimmy ska troligt vis ut  med Bong å ha det trevligt, så det blir nog en mycket lyckad Halloween..

Happy Halloween på er!

kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Gött å se er hemma! lol

Ha en fin Halloweenlöda!!!

2009-10-31 @ 13:46:17
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0