Lång promenad

Idag har vi varit ute på en långpromenad i spåret.. På slutet så luffsade både jag å Ozzy fram HAHA William är trött idag så han sover än, i denna minut ser han ut såhär:



I söndags så var jag å William hemma hos Williams gammla mormor på middag, där fanns även mina föräldrar hans mormor å morfar.. Mycket gott å trevligt!


William´s gammelmormor



William´s mormor å morfar

Åter till dagen och dess bilder:



Efter att William föddes så började jag få ont i höger handled, jag har trott att det varit lederna som jag  har problem med i vanliga fall.. MVC sa att jag skulle ge det i alla fall 3v för att se om det är pga graviditeten.. Men nu de 2 sista veckorna har det bara blivit värre, har svårt att lyfta William ibland samt att jag är öm.. De fyra sista dagarna har det även börjat knaka oroväckande så man måste nog gå till farbror docktorn men det är så segt, dyrt å tar tid men men man når sin smärt gräns någon gång å det ör nog nu så i veckan får jag nog göra ett besök å kolla upp eländet..

Ta hand om er å bli inte sjuka, verkar som en släng av influensan å förkylningar börjat så se upp..

Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Ni verkar haft en fin dag idag S!

Men nu vill jag bara bara önska dig/er en god natt, sov så gott!!!

2009-10-13 @ 21:13:29
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0