Glad morgon


Från den 3/9-09

7.30 ringde klockan... Nä, självklart va det William som vaknade, pigg som en morgon pigg människa.. Så vi förflyttade oss till vardagsrummet, jag satte på en film och satte William i babygymmet.. Han blir så glad när han sitter där, så han satt å boxades en stund.. När han tyckte det var trist så fick han mat å somnade om i sitt rum.. Det känns så skönt att han sover så gott där inne på dagarna för man har så många motståndare till att ha dom små liven i sängen.. Men jag orkar inte gå upp å amma varje natt så varför inte ligga bervid å amma? Då slipper man vakna till liv å William lär sig att man ska sova.. Samtidigt som han kan sova och somna själv en stund på dagen så det är bra.. Jag tror att han känner sig tryggare och därför sover bättre, bra för både mig och honom.. Det handlar om att man ska hitta det som papssar en själv å barnet bäst och det finns ingen mall till det, det går helt på kännsla.. Så jag tycker alla som säger att så är det, kom med små tipps som man kan testa sig fram om man ha det jobbigt istället, för det finns inget sett som passar alla..

Idsag ska det städas för vi får gäster ikväll, inhandlas mat, hämta Ozzy och nu ska jag fixa lite mera i  fotoprogrammet som jag fixar med för att William ska få ett minne av sina två första månader.. Så kul och det blir så fint.. Ha en kanon lördag!

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Ville bara kika in å önska dig en superfin löda.....kramar lillprinsen från mig!!!

2009-10-24 @ 13:08:54
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0