5 Generationer

Idag har jag å William varit över allt känns det som, båda två är helt slut.. William har sovit hela kvällen så troligt vis kommer han nog vilja gå upp tidigt, tyvärr.. Men det gör inget, vad gör man inte för sin Älsklings son.. Imorse fick jag sova länge, vi var uppe å bytte blöja vid 6 tiden sedan så sov vi ända till kl:10, så skönt.. När vi väl vaknat så var det bara att äta och klä på oss, vi skulle iväg och träffa Bella (min daghund i våras) och Sabina.. Det var mycket trevligt, vi gick en vända och pratade en massa.. Nästa gång får vi ta en fika så vi kan prata mer å så Sabina får kolla, å känna lite på William HAH idag låg han bara å sov i vagnen.. Jag å Ozzy gick konstant i 2timmar så vi fick motion i alla fall.. Sedan var det bara hem, äta, byta om och vidare uta Ozzy dock.. Jag å William skulle till min gammla mormor och ta kort på våra 5 generationer som vi nu är.. Mormor hade fixat fika och fixade så det stod härliga till med Majken.. Bilderna blev i alla fall tagna och mycket bra, kul at ha.. det är inte så ofta man hinner bli 5 generationer nu mera, eller? Min gammla mormor fick barn när hon var 17, mormor när hon var 20, mamma när hon var 21 å jag när jag är 24.. det ökar i ålder för varje generation..

 
Från vänster (William´s): Mormor, William, Gammel gammel mormor, Sofie (jag), Gammel mormor




Tusse har hittat en perfekt plats att sova på där ingen stör honom
 
Vaggan

Nu på kvällen så har vi varit ute på kvälls promenad med Minni med ägare.. Hon e världens goaste rottis, så snäll.. Dom trivs verkligen bra ihop och leker på lika vilkor om man säger.. Så Ozzy har lekt med många hundar, eller 2 hundar idag, vilket är många om man gämför med hur det brukar vara HAHA  Jag glömmer alltid att ta kort på dom tyvärr, ska bli bättre på det..

William har jag i alla fall tagit kort på idag

   
Mamma å Pappas Älskling

Nu får jag krypa ner så det blir lite sönm i alla fall
kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0