Uppe med Tuppen



Å känner mig konstigt nog pigg, så nu sitter vi här och myser.. Jag ska snart in i duschen så då får William sitta i babysittern och klämma, känna, smaka på babygymmet HAHA perfekt! Sedan är det frukost för oss båda innan det bär av till sjukhuset för prover.. Efter det så består dagen av städning, Jimmy ska jobba över å kommer hem sent men min bror Eddie kommer hit å underhåller oss eller William en stund hoppas jag på så kan jag hinna städa lite.. Det har han nog inget emot, han kommer nämligen med Williams gardiner som hans gammel mormor sytt, Tack! Lite kul att han dom på plats innan namnkalaset på lördag.. Gu så kul det ska bli, imån ska det bakas så det står härliga till, mums!

Ha en underbart Torsdag där ute!
kramkram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0