Underbara dag

Pappa och son, finns det något som gör en gladare? Tyvärr så nu när jag är sjuk så har ammningen inte fungerat som det ska så på kvällen så får han flaska så brösten får tid att fyllas på inför natten HAHA Nu på kvällen känner jag även att jag vaknat till liv, det är jobbigast på morgonen helt klart.. Jag och William var iväg på öpnna förskolan en sväng och kollade läget, vi behöver lite luft men orkar inte för mycket på en gång.. Imån så kommer Malin och Hampus på fika, blir trevligt med lite tjejsnack..

Har även haft nöjet att prata med försäkringskassan, vi får la se hur det går.. Än så länge så verkar det ok men det är försäkrningskassan så man vet aldrig.. Vi fick även hem Williams namnsdags present som mamma och pappa betalat.. En bok med bilder på Williams två första månader, helt fantastiskt fint.. Det ska jag fortsätta med att sätta in bilder i böcker och sicka in, scrapboocking online, kanon bra.. Så är det riktiga fotoböcker, fint ska det vara! Nu händer det inte så mycket mer idag, ha det gött!!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Anonym

sv: haha jaa då förstår jag att du gillar måndagar!

2009-11-02 @ 21:13:12
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Anki

Härligt men en man som är närvarande



Kram

2009-11-02 @ 21:37:10
URL: http://metrobloggen.se/RINKAN
Postat av: Pem

Viktigt de där med foton!!!!!

Även när man får barn nummer två, tre å fyra osv!!! Man e ju så himla duktigt med första barnet men man får inte glömma att hålla i de när nästa kommer!!! Om de nu då blir fler vill säga!

Hoppas de blir bättre med amningen för dig!!!

2009-11-02 @ 22:32:41
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0