små plock

Nu har vi varit ute på långpromenad, ätit lite och mora träsk dånar ur högtalarna.. Mysigt värre, jag håller på att plocka upp like klä'der å plocka iordning.. Damsugningen får bli först imån men allt annat tänkte jag göra idag.. Imån är det farsdag så då kommer mamma å pappa på fika.. Firar ni farsdag? Jimmy tycker vi firar på tok för mycket i vår sälckt HAHA Det är tur att vi alla är olika och att han tycker om mig å min släckt ändå.. Ikväll ska vi iväg till Partille, Jenny har fyllt år så ikväll ska det firas, vi ska ta spårvagn å buss hela gänget..

Igår så var Willia så snuuvig att han knappt kunde andas så vi fick droppa i koksalt och suga ut slem med en sån här nässug, så bra.. Men det mysiga var att när William var så ledsen så var vi allihopa och tog hand om honom, Ozzy låg brvid och höll koll och Tusse kom och kollade läget oxå så att jag å Jimmy inte gjorde fel.. Djur är fantastiska!





Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Familjen mys!!!!

Hoppas ni får trevligt ikväll!!!

2009-11-07 @ 13:11:30
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Mammut

Ja, det är ju riktigt skoj att gå runt och kika där! fina bilder på er!

Önskar dig detsamma! Kram

2009-11-07 @ 15:09:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Mammut

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0