R.I.P

Det är med mycket sorg i hjärtat jag skriver att en mycket nära och kär vän mist sin pojkvänn inatt.. Fick en chock när hon ringde och jag kan inte sluta gråta, hon är så långt härifrån och att inte bara kunna åka dit och hålla om henne känns förjävligt.. Men jag kommer åka och finnas där för henne så snart jag bara kan, för det vet jag att hon hade gjort för mig.. Så idag blir det inga fler innlägg utan jag sänder all min kärlek och mina tankar till hans nära och kära..

En tyst minut och tänk efter alla ni där ute som har drogproblem, det händer inte alltid någon annan.. Verkligheten är mycket närmare än så..


Lätta på hjärtat
Postat av: Ida

Åh.. beklagar sorgen. Det är så fruktansvärt när något sådant händer, men det är nog skönt för din vän att du finns, även om du är långt borta.

2009-11-19 @ 16:14:58
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Pem

;-(

Fruktansvärt S!

Jag blir så ledsen när jag läser eller hör om sånt här.......visst har dom själva gjort sitt val men att det ska behöva sluta så, de e inte rättvist!!!

Kram på dig!!!!!!!

2009-11-19 @ 23:59:38
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Sabina

Beklagar verkligen!

Vilken tur att din vän har en sån underbar kompis som dig!



Kramar från oss!

2009-11-23 @ 16:08:45

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0