Ös regn



Så tråkigt, men nu e d la svensk höst/vinter.. Lite mysigt på sitt sätt oxå för nu börjar tända ljus å mysbelysning, det tycker jag om.. Inatt har vi inte sovit i drag dock så e han fortfarande snorig men det tar ju ett tag innan det försvinner helt, nu blir det inte värre i alla fall.. vaknade av en pipp lillenam som just nu sparkar och pratar så det står härliga till i sin baby sitter, man blir allt varm i hjärtat.. Han har börjat komma på oxå sånna där jälla ljud å det tycker han e urkul, tänk att det kommer ifrån honom HAHA Jag känner mig bara så underbart glad för att ha honom och ta hand om honom varje dag för det finns verkligen inget bättre, ett mycket stort glädje ämne.. Å appropå glädje ämnen så kommer Ozzy hem på fredag, ska bli kul, det var så länge sedan han var hemma nu.. Tänk villken tur jag haft som hittade extrafamiljen, en sån fullträff.. Det fungerar så bra för oss alla och Ozzy mår så bra.. Han och jag har verkligen kämpat för att hitta rätt och jag ska slippa göra mig av med honom, vi har haft många upp och ned gångar men alltid fixat det till det bästa.. Tur att han är en sådan helt underbar hund som nu har fått det som han förtjänar, det är skönt..

Klockan 11 ska jag å William vara i stan och fika med Lina å då hoppas jag på at regnet e över..
Ha en bra dag allihoppa!

kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Hoppas ni får en trevlig dag inne i stan då!

2009-11-04 @ 07:34:41
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Anonym

Det är ju en klassiker och tycker faktiskt det är gott, speciellt med stuvade makaroner :D

2009-11-04 @ 09:55:09
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Veronika

Här snöar det :)

2009-11-04 @ 20:23:02
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0