Mon Mon


18/8-09 den lyckligaste dagen i mitt liv

Snö skulle det bli idag sa dom igår men än så länge ser jag inget.. Dock så är det hemskt blåsväder, hurra burra så det är inge vidare det heller.. Eller det är ju tråkigare i alla fall om snön hade lagt sig lite, lite ljus i mörkret.. Idag så har jag onte i halsen, mycket irriterande.. William är på toppen humör efter att han fått ett morgonbad, så nu e han så mjuk å len så HAHA Tusse har fått fnatt och kommer å ska mysa när jag ligger å ammar William på morgonen.. Mysa för Tusse innebär: Att stå på mig och trampa samtidigt som han gärna pratar mycket, länge , högt å väl.. Typiskt idag när William somnade om men där låg jag å hade vaknat å ont i halsen.. Idag ska vi ta det lugnt, vi går kanske en vända till öppna förskolan för BVC ska vara där idag, ett ny öppnat BVC som ligger värmare oss.. Tänkte gå dit å kolla om dom e något att hänga i granen, då skanse man ska byta.. Sedan behöver jag lite "bajs" tipps till lillemanen HAHA

Ha en toppen dag allihoppa

kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: arbesa

oh hur känndes det=

2009-11-05 @ 12:32:15
URL: http://beess.blogg.se/
Postat av: Pem

Hoppas nya BVC e bättre da.

Ingen snö här heller tyvärr, men ett illa regn med gigantiska droppar där emot!

2009-11-05 @ 15:24:39
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Veronika

Förstår varför det var din lyckligaste dag i livet :)

2009-11-05 @ 18:40:58
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0