Kinnaskroten hear we come


Tusse

Vaknade vid 5 idag, på tok för tidigt.. Wiliam har sovit sin första nett i egen säng men vaknade för tidigt HAHA Jag ammade lade honom igen men sedan kom Jimmy in med en pigg son så jag gick upp å hann med att duscha, äta frukost å ta det lugnt innan vi ka iväg.. Jag var nästen påväg att åka hemifrån en timma för tidigt,tur att jag kollade en extra gång på klockan.. Ska bli trevligt att åka en sväng och handla lite gardiner med mormor, det kommer bli på fint i hans rum.. Det är bara en billys blåa bokhylla, bilmatta och gardiner som saknas.. Ha en kanon tisdag på Er!

Kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Visst e de kul å inreda rummet för liten......å jag kommer ihåg att jag ville ha Nalle Puh i stora tösens rum å de blev så himla fint!!!

2009-11-10 @ 13:14:36
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Ida

Hoppas ni får en bra shopping dag, utan regn, här regnar det för fullt...

2009-11-10 @ 13:46:13
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0