Inte alltid som man tänkt sig

Nä, det blir inte alltid som man planerat.. Jag hade tänkt lugn å ro, restaurang och bio men nja, det blev la inte riktigt så.. Först stressen för att få allt med sig när jag skulle lämna William å Candy hos mormor å morfar.. Herre gud vad dålig jag e på att stressa, jag får en så kort stubin så d e pinsamt.. Men men när väl allt var inne så var de ingen fara, mormor å morfar tog över och jag tog sikte på att komma hem och ta en långdusch i lugn å ro.. Där började nog allt gå åt pipsvängen, dygnet har för få timmar.. Vi började med att stryka restaurangen för vi behövde mat, typ NU så vi åkte och hämtate Thi mat å mös hemma, sedan så tog beljetterna till bion slut så då hyrde vi en film å sedan så var jag så trött att jag somnade som en sten vid 23.. Det blev inte som vi tänkt oss men bra ändå kan man säga HAHA huvudsaken var att vi fick lite egen tid och att jag fick sova en hel natt, så skönt.. Så New moon får vi gå på någon annan dag, för jag bara måste se den..

Idag så kommer mormor å morfar hit och lämnar William efter dom varit nere vid båten, då bjuder vi klart på middag så det blir trevligt.. fram tills dess så känner jag mig lite rastlös men jag får la fixa lite här hemma och störa Jimmy så mycket det bara går HAHA för på lördag åker jag å William å blir borta minst en vecka så vi får passa på nu..

Nu lite bild uppdatering:

Tiina och Lina
   

och Jenny var här i fredags på fika

William och Candy

   

Mamma å Pappas Älskling!

Kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Hej S!

Tänk va gött de e å få bara vara......man behöver inte ha en massa å göra, fast jag vet jag ville oxå passa på å hinna med hit eller dit men de blir kanske inte så alla gånger......

Kram på dig å ha de bäst resten av dagen!!!

2009-11-29 @ 18:04:42
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0