Hoppeli stutts


 

Idag så testade vi hoppgungan och det ar roligt en stund i alla fall HAHA Annars så har det inte hänt så mycket idag, vi harkollat på film och tagit det lugnt.. Eller förresten jag har varit ute på uppdrag i regnet idag, jag var ute och köpte en resesäng som jag hittade på blocket.. 100:- fick jag ge för en ganska fin säng, perfekt nu nu när man ska få barnvakt och jag å William ska iväg till Sundsvall om två veckor.. Nästa lördag ska jag och Jimmy nämligen ut och äta och mormor å morfar ska vara barnvakter över natte..Ska bli så skönt att få sova en hel natt, det var ett tag sedan.. Nä nu ska vikrypa ner, lite tidigare än vanligt men det behövs, imån så kommer Ozzy hem igen sådå är det full fart, ur kul!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Ida

Häftigt, det måste ju ha varit jätte kul. Hoppgunga brukar vara populärt =)

Skönt att ni ska få lite egentid, det är vi trötta småbarnsföräldrar värda!

2009-11-22 @ 20:02:20
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Pem

Hoppeli stutts på dig med!!!!

Sitter på jobbet å just nu e de ganska lugnt i allafall.......355 e uppe å röjer i köket å de rosslar ganska redigt i rummet snett mitt emot men än så länge behövs inte ssk i allafll.....får la ha lite koll på honom bara.

Gött å höra att du haft en softar dag, de behöver man ibland!!!

Kram på dig å natti!!!

2009-11-22 @ 22:27:31
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0