För tidigt

Idag vaknade han förkyld igen, tror jag blir tokig på att gå upp den här tiden.. Får nog försöka gå till apoteket å köpa nässpray å se om det hjälper.. Men som du sa Jenny som komentar i förra inlägget ang. allerig mot Tusse så vet man aldrig.. Det är mycket möjligt för Tusse är inne i en fäll period nu med så trotts att han inte ligger i ansiktet på oss så är det i omlopp.. Jag ska till BVC nästa vecka så tänkte passa på å fråga om ett pricktest.. Inte för att jag skulle göra mig av med Tusse i första taget men då kanske man får plocka fram damsugan och byta sängkläder oftare.. Men det drar fortfarande lite i vårat sovrum, tror jag ska prata med hyresvärden om det..
Men William är glad i alla fall, det är bara jag som känner mig som ett utsketet äpple.. Han sitter här nu och sprattlar, skrattar, pratar previd mig, fullt ståhej är det.. Själv så blir det nog bara att flytta mig till soffan med täcket å sätta på en film å hoppas att han somnar han me HAHA för jag kommer decka.. Ozzy har redan gett upp han sover som en gris igen, idag så ska jag lämna tillbaka honom fram till´s nästa måndag.. Ska bli skönt sammtidigt som det fungerat väldigt bra men min kropp å hjärna orkar inte mer än e  vecka för bådas skull..

Nu e det soffan som väntar på mig, ha en kanon dag.. Själv ska vi till sjukhuset å ta prover igen å kolla att allt är bra..

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lotta

Tack för besöket.

Hoppas att du kryar på dig..

2009-11-12 @ 06:38:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Lottabloggen
Postat av: gotteochvi♥

SV; ÅH SÅ HÄRLIGT! FAST JAG TYCKER ATT DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT FUKTIGT I THAILAND!

2009-11-12 @ 07:06:03
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Pem

Eller har du duntäcke eller dunkudde?! Sånt kan ju spela in oxå, om han nu bara blir dålig i din säng å fungerar på dagen utan problem?!

Huva, man vet ju aldrig med dessa små......hoppas de löser sig!!!

Kramar i massor!!!

2009-11-12 @ 07:40:44
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Mammut

Sv: Ja, det var ju super snällt! :) Ingen snö som stannat...var bara i luften man såg att det var snö, inget som fäste! :( nidå? Allt bra?

2009-11-12 @ 20:06:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Mammut

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0