V. 28




Nu är man bra på tjocken, enligt mätningarna av magen så ligger jag över det normala men inte så det är farligt.. Det växer för fullt, hon/han sparkar och har sig samt gillar att ligga på vänster sida hur det nu går till.. Halt fantastiskt att dom får plats.. Vi ska på föräldragrupp idag för första gången, ska bli kanon kul.. Se vad det är för människor som kommer, imån ska jag på föreläsning/utproving av ett bälte för jag börjar få foglossningar som gör väldigt ont när jag går.. Det är även sista dagen på simmningen vilket är synd men men

Jag börjar bli nyfiken på vad det är för kabat som växer där inne, vilken personlighet han/hon har, hur det kommer att gå när den kommer till världen.. Allt som kommer hända alla beslut man måste ta, det är spännande och lite skrämmande ibland.. Min största rädsla är att jag inte ska ha tid för Ozzy.. Att kanske bli tvungen att omplacera honom, det finns mycket att tänka på och allt är väldigt kul förutom det sista då.. Men han är världens snällaste och tålmodigast med barn så det är inga problem där. Problemet i mitt huvud är hur ska jag ha tid?


Bebisen är nu ungefär 25 cm från huvud till stjärt, 40 cm från topp till tå och väger omkring 1100 gram. Hjärnan fortsätter att utvecklas och bildar nu alla veck och vindlingar som karaktäriserar en fullt utvecklad hjärna. Håret på bebisens huvud blir längre. Man kan nu få en antydan till om bebisen vill komma ut med fötterna eller huvudet först. Bli inte orolig om det visar sig att den ligger med fötterna nedåt; det finns fortfarande tid för den att vända sig.




Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

De kommer säkert bli lite klurigt i början med hur man ska få ihop allt men ni jag är säkert på att ni kommer att klara det utan att behöva omplacera honom. Han kommer att bli Bebisens favvo gossedjur =D Kanske får skaffa en liten sadel till honom så bebin får en egen liten "ridponny" ;)



Kramar

2009-05-27 @ 09:15:06

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0