Rulla sig i skit, varför?


   
 


Idag har vi varit ute i spåret och sprungit av oss.. Eller hundarna i alla fall, jag har lunkat runt kastat lite pinnar.. det nöjer jag meg med och hundarna verkar nöjda dom med.. Bella var så stolt idag med, hon rullade sig i skit och stckte hon lktade kanon gott.. FY VAD ÄCKLIGT det är!! Hon var dock inte lika nöjd över att hamna rakt i badet när hon kom hem, men ska jag vara helt ärlig så va inte jag det heller, jag tackar Ozzy för  att han inte kommit på detta fenomen.. Idag är det även Bellas näst sista dag, tråkigtg men hörde att hon kommer hamna på ett bra ställe så det blir fint för henne.. Ozzy får leka med andra, jag får nog bli lite mera kontakt sökande HAHA

Kramkram


Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

HAHAHA hon är allt bra äcklig ibland asså =P



Tack för att du badade henne, först om du inte velat ha en liten skit hög legandes i soffan i knät =P haha usch =P



Vill tacka för våran tid hos Dig, vi är JÄTTE NÖJDA med dig och ja hoppas vi ses och höres snart igen =D



Ni får gärna höra av er om ni skulle sakna henne och kanske passa henne en dag =D



MASSA KRAMAR FRÅN Sabina, Kenny och en illaluktande Bella ;)

2009-05-27 @ 09:12:46

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0