Tack!

Läste precis en komentar som Sabina, Bellas ägare skrev på förra inlägget.. Jag ska ha Bella fram tills i Juni bara, och jag kommer oxå att sakna Bella.. Det är lite fart och fläkt, hon och Ozzy fungerar så bra ihop.. Men jag tror att jag behöver at det lite lugnare men självklart så hoppar jag gärna in som hundvakt när det behövs även framöver, bara inte hela veckor..
Det värmer i hjärtat när ni tycker jag gör ett bra jobb, tack!

Idag är det ruskigt tråkigt väder, trotts det så gick vi en längre runda.. Det var nog inte bara jag utan även hundarna som ångrde sig när vi väl kom ut men har man bestämt sig för en runda så har man och så blev det.. Så nu är vi väl rastade och ska kolla på film å mysa..

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Daniel

Mypys du i regnet! ;))

2009-05-07 @ 08:45:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sabina

=D



Vi förstår dig så väl!

Du måste få tid för dig själv och för bebin innan den kommer =D



KRAMAR

2009-05-07 @ 10:30:31

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0