Tack Bella!

Först vill jag tacka Bella för den tiden hon varit här, hon är verkligen en kanon hund (trotts att hon rullar sig i skit) HAHA Det blev sista dagen i tisdags, hon är en hund med mycket energi och härligt humör.. Ozzy kommer sakna henne, så vi hoppas ni behöver hjälp någon gång ram över.. Samtidigt så hoppas vi hon får det kanon bra på nästa ställe, Lycka till!


För Ozzy´s del så har jag tänkte lite inatt och kommit fram till att jag ska kolla runt lite efter en avlastningsfamilj/extra husse/matte.. Så man har någon som stadig som kan ha honom kanske varannan helg eller så och så att jag slipper dra med mitt dåliga samvete och kan slappna av lite.. Inte för att jag behöver ha dåligt samvete men jag är så nojig, vill inte att han ska ha tråkigt.. Men det finns säkert någon/några där ute som kanske inte har tid/råd att ha hund på heltid och vill ha honom lite då och då.. Jag tror att både jag och Ozzy skulle må bra av det, jag slipper oroa mig å blir en gladare matte när han är hemma samt att han får någon han känner bra (så småning om) att komma till..
Nu ska vi ut på en lång promenad, ha en kanon dag!

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Bella tackar och bockar för sin tid hos Er =D

Hon kommer sakna Er oxå!



Vi ska nog få ihop någon dag så hon får komma och hälsa på :D





KRAM PÅ ER!

2009-05-28 @ 10:32:44

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0