Solig Lördag

Jag jobbade inatt och sov idag på dagen men vaknade innan kl:14.00 så vi åkte en sväng till Borås.. Jimmy´s syskonsöner bor där, vi hälsade på i bageriet där dom jobbar och kollade även in hur dom bodde.. Kanon fint utanför stan nära sjön, det hade man inte tackat nej till.. Fick lite bilder när Ozzy fick bada i sjön, glad som alltid över vatten:


   
   
 

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

gud vad fint det var! det bekräftar bara mina tankar att BORÅS ÄR STÄLLET MAN SKA BO PÅ... jag har alltid älskat borås och var 5 min från att flytta dit, det kommer vara min framtidsstad! men nu ska jag inte flytta än på ett bra tag hoppas jag haha. Ha det bra

2009-05-24 @ 10:27:30
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Lina

tog ni inte en fika hos oss på vägen hem? ;)

vi hörs :D

2009-05-24 @ 10:28:14
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0