Natt på jobbet

Då sitter man här igen på jobbet.. är här väldigt sällan nu med tanke på att jag spridit ut semestern fram tills jag går på havandeskaps ledighet.. Ska bli så skönt.. 5nätter kvar nu med inatt räknat så om ett gäng timmar när jag är påväg hem så är det bara 4, JIPPI! Så klaga ska man inte men det hade varit mycket trevligare att vara hemma med Jimmy och mysigt men men man kan inte få allt.. Snart slipper man att gå hit på ett tag så då har jag all tid i världen att kramas å pussas på honom, hehe

Jag har varit hos Lina och Eddie i deras hus/lägenhet idag, det blev en kanon dag och är alltid lika trevligt.. synd dock att det regnade.. Nästa gång sattsar vi på sol och en lång promenad med fika till en sjö.. Jag fick även det intressanta nöjet att äta kycklingsallad som smakade tändvätska haha Hon hade grillat kycklingen igår och smakaen satt i kan man säga, intressant.. Bebben tog nog ingen skada i alla fall för hon/han håller på att lever för fullt.. Vi har börjat kalla magen för Alice även om vi inte är säkra bara antar.. Men det känns så bra att säga det och man ska prata mycket för magen, då blir dom visst trygga när dom kommer ut.. Så jag får köpa mig en sago bok och läsa högt varje kväll så att det finns något som lugnar ner när det blir allt för gnälligt.. Nä, nu får jag sluta skriva smörja och jobba lite

Hittade det här huset till uthyrning:


Man blir så sugen!

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

det var en äcklig smak. Nästa gång blir det godare mat, jag lovar =)

2009-05-10 @ 10:28:46
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0