v. 16+4

Nu börjar illamåendet att gå över till viss del, det är inte lika jobbigt som innan.. Däremot så har det varit jobbigt just i idag på morronen, jag har nog en borgon trött bebbe i magen.. Han/hon protesterar tydligen när jag försöker vara duktig och gå upp i tid HAHA Magen växer, lägger ut en bild nästa vecka, v17.. Jimmy sa till och med igår kväll: Nu börjar du få bäbis mage!

Idag ska vi vara ute större delen av dagen med Lina och Lajka, ut i skogen med matsäck ska vi.. Det är mysigt, dock är det inget uteväder med det regnar inte i alla fall.. Nu vill jag ha sol och värme så man blir männsika igen, någon som tycker som jag?

Lite bilder från igår:

       

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: annika

Ja verklige, vad söta dom var

2009-03-05 @ 12:48:22
URL: http://annikaohlsson.blogg.se/
Postat av: Lina

jag är verkligen avundsjuk för magen ;) det var kul idag!

2009-03-05 @ 14:35:27
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0