Jag ville inte gå upp idag

Idag var en typisk jag vill inte gå upp dag.. Hade ingen lust alls men jag kom upp och ivg med hundarna.. Vi träffade Lina och Tiina och gick en sväng samt åt suchi.. Mycket trevligt och behövligt, vi/ jag behövde lite luft.. Ozzy har varit hos Jimmy´s syster med familji helgen och haft det bra och så hättrött var han när han kom hem:


Saga har blivit lite mea social när Ozzy inte var närvarande och skulle vara med när Jimmy skulle fixa lite med en låda:



Nu ska jag fixa lite mat, det blir lax, potatis och färsk sarris idag, mumms!

Kramkram 

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

ahhaah vilken härlig bild på ozzy =P

Han måste ha varit trött.

2009-03-31 @ 10:02:39
Postat av: Sofie

hahaha om :D

2009-03-31 @ 10:06:15
URL: http://lysvret.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0