V. 29




Nu känner jag mig bra tjock, dock vacker HAHA Hoppas hon/han där inne inte är lika stor som det kan verka för då blir det jobbigt.. Jag och Jimmy tycker nästan vi ser hur magen bara växer dag för dag men det hör la till, lika så att bli kallad "preggo".. Han börjar klaga lite över humöret nu mer, jag har lite kort stubin ibland men blir snabbt glad som tur är.. Jimmy är i alla fall en riktig stötte pelare och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, han är helt fantastisk! I och med föräldragruppen och informaioner här och där så börjar det gå upp ad det är som väntar och det är inte utan nyfikenhet, kan knappt bärja mig tills bebben tittar ut..

Nu väger bebisen dryga kilot och är ungefär 38 cm lång från topp till tå. Hos pojkar börjar testiklarna sin resa från sitt ursprungliga läge nära njurarna till pungen. Flickors klitoris sticker ut mer än den kommer att göra från de sista veckorna innan födseln, då den göms bakom de inre blygdläpparna.

Bebisens huvud växer och hjärnan utvecklas och växer snabbt.

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0