Ozzy Pozzy



Saknar verkligen det "lilla" monstret, har gått å tänkt på honom idag när jag städat.. Det är ingen som ligger ivägen, inte så mycket hår att damsuga bort.. Tusse e livrädd för damsugarn så han gömmer sig och det är bara hanns tussar som ligger längs väggkanten och ska damsugas upp..

Pratade med Ozzy´s extra familj igår och dom skulle upp till sommarstugan den här helgen och ha det gott.. Synd bara att väret är som det är, hoppas dom får lite sol.. På måndag ska jag dit och träffa honom, krama honom riktigt oredentligt och ha med mig en STOR knota HAHA får fjäska lite.. Jag hoppas att vi också får sol så vi kan få en trevlig sista vecka jag å Älsklingen.. Det är änna trist att det regnar så, man får inte inspiration att hitta på något.. Vi tänkte ut och plocka svamp idag men vi får se med tanke på att det bara regnar å regnar så är det inge vidare men det kanske blir uppe håll snart så man kan göra ett försök..

Nu en bild som är så härlig på två av mina Älsklingar:

Blir det goare än såhär?

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Julia

Jag känner igen den där sovställningen här hemifrån. Kan det ha med volvokillarna att göra tro? :)

2009-08-04 @ 10:15:56
URL: http://lolaslilla.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0