Haft det gott hos mormor

Nu är man hemma på hemmaplan igen.. Borta bra men hemma bäst tror jag.. Har visat Älsklingen allt fint jag köpte till bebben och det känns verkligen bara mer och mer verkligt, ska bli så kul.. deb får gärna titta ut lite tidigare, det gör inget.. Men inte nu HAHA Jimmy behöver lite semserter först.. Men det är kul att ha fått upp vaggan och köpt allt till så imån ska jag tvätta allt så det är klart och man kanske kan bädda iordning den.. Lite tidigt kanske men härlgare än att göra allt i sista minuten.. Min kompis, Malin var beräknad till igår men vi får se nör han/hon bestämmer sig för att komma ut.. Ska bli mysigt att se vad det blir för en sötnos som kommer till världen.. Här kommer lite blider från när jag och Ozzy har varit nere hos mormor:


 
 

kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0