Vilken stressig kväll

Jag satt i godan ro framför tv:n, Jimmy hade lagt sig och Ozzy snarkade i sin korg.. Jag hade tänkt lägga mig tidigt eftersom jag känner mig ruskigt trött men så satt jag ändå uppe för det va lite väl tidigt med tanke på att jag skulle jobba fredag natt.. Kl 21:15 ringer telefon och jag hör en snäsig röst i andra ändan som undrar varför inte jag är på jobbet, jag säger lite små chockat att jag inte trodde jag skulle jobba.. Hon snäser lite till och säger att det ska jag visst och det är inget annat att göra än att ta på sig kläderna, väcka Jimmy som får köra mig, ut med Ozzy, som tur är fattar vinkeln attt det ska gå fort och åker iväg.. Väl på jobbet så har ingen tagit fram min grejer utan jag får springa runt och fixa nycklar och så, har oxå en tant som snurrar runt och väcker hela avdelningen genom att öppna deras dörrar och hälsa på.. Stress, stress och stress jag är så trött att jag inte vet varken ut eller in.. det kommer bli en jobbig natt, får man inte missfall efter inattt så känner jag mig ganska säker, fy satan! nu ska jag gå ut på några fler larm innan jag kan sätta mig en stund till och andas ut..
Alla kan väll skriva fel på arbetsdag när man jobbar som jag eller?

kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: lina

men herregud! försök att slappna av ändå, och ta dte lugnt. Du är redan sen, då gör det ingenting om det tar 2 min till. Oftast går det lika fort när man inte stressar, man blir så störd i koncentrationnen. Hoppas de går bättre ikväll iaf

2009-01-16 @ 09:34:54
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Ewa

Helt ärligt, hade bett henne fara o flyga, lite förståelse kan man ju ha. Dessutom är ett missfall inte värd någon stress i hela världen. SLUTA GENAST STRESSA!!!!! Lyssna nu på vad jag sägar, fråga en som vet...JAG!!!

Kram!

2009-01-18 @ 00:27:59

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0