Vilken dag

Oohh happy day! Känner mig bara så glad, har lite fina bilder från dagen som varit.. Jag å Ozzy var ute och gick en vända med Lina och Eddie nu i eftermiddags.. Hurra burra vad kallt, helt sjukt nu börjar kylan, nu när man längtar efter vår och sommar.. Så typiskt sverige, pratade med mamma och pappa och dom satt hemma och kollade på resa till Thailand i november/december som vanligt.. man blir lite avis, jag å jimmy hade oxå tänkt åka men så ser det inte ut att bli tyvärr.. Det ser ut som vi får händerna fulla med annat att tenka på..

         

 

Imån kommer Bella igen, trevligt och på onsdag börjar Iver på heltid.. det blir intressant.. Själv så börja jag jobba natt nu på tisdag-fredag, kör igång hårt med tre nätter, heja mig!

kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0