Snörvel snörvel

Vaknade vid 5tiden idag med Jimmy, försökte somna om men det var kört låg bara å hostade så jag bestämde mig för att gå upp.. Gjorde lite honungsvatten och pratade lite med Älsklningen innan han skulle åka å jobba.. Jag har jobbat så lite och konstígt nu det sista så man blir nästa knäpp, går hemma å längtar efter att Jimmy ska komma hem.. Ska jobba nu till helgen fredag-, lördag- och söndagnatt.. Vi jobbar om varandra kan man säga, helgen gick på tok för fort, vi ville fortsätta ha helg, det är så mysigt..

Idag ska jag till läkaren själv utan Jimmy, det känns lite nervöst men det går nog bra.. Jag är ruskigt sjuk bara, passar ju ganska bra men ändå, har lite önskemål om vad hon ska skriva ut till mig HAHA Dock inga starka grejer.. Hon ville visst undersöka mitt hjärta och kolla om det var ok, så vi får se vad hon kommer fram till..

Det är Ivers sista dag idag me, hans matte har sagt upp sig och kommer ha tid hemma själv med hundarna.. Så nu kan vi komma ut på långpromenader, men man kommer ändå sakna buset dom har.. Dom har så kul alla tre, full fart, även Bella är med å fajtas om pinnar och leksaker.. Hennes morrande om att sakerna är hennes bryr han sig inte om utan bara dundrar på  HAHA  då kommer hon å lägger sig hos mig..

Satt å kollade på hundraser idag och såg en så kanon fin bild på min älsklingsras:


Så bedårade, man kan inte bli annat än kär!

Kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0