Själv med djuren



Nu har Jimmy åkt iväg och ska Bowlla, han å hans kompis ska vara med i korpen och spela varannan vecka.. Låter kanon kul, jag hade oxå velat men jag kommer ju inte kunna vara med så länge och han behöver nog komma ifrån ibland HAHA  Jag måsta komma igång med simningen bara så har jag något att göra med, det hade varit det ultimata.. Jag behöver röra på mig men simmning känns som det hade varit roligast nu.. Gymmet lockar inte direkt, så snart är det dags att komma igång.. Imån kommer Bella och då ska vi ut å gå en långrunda, Iver kommer inte fören vid 12tiden..

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: lina

ja man får komma igång med träning, men vart f*n har motivationen tagit vägen? haha. jag har ju gymkort på lundbybadet och "självklart" tog jag med simkort, tror du jag har använt det flitigt? nää såklart inte, så typiskt mig hehe. vi kan ju antingen iväg och simma tillsammans nån dag eller så kan du låna det bara, det är ju ändå på vägen dit :D



va? vad säger du? har ozzy gått upp i vikt på bara en helg? ja har ändå tyckt vi har gått ut långa promenader, skäms på oss, de får vi bättra på tills nästa gång då.



Vi hade också bara halsband i tanken först men sen när vi gick in i djuraffären såg vi direkt att det var en riktigt dålig idé. Spelar ju ingen roll vilket halsand det var, det gömde sig ändå i pälsen liksom. Totalt värdelöst på en långhårig. Men vi fick tag på en kanonväst som var EXTREMT tålig och det är ju bra för alla grenar hon går in i, plus att den hade reflexer ÖVERALLT och inte bara några ränder här och där. Kostade nästan inget heller (gratis för vi hade presentkort, men kostade inte många kr för den kvaliten på de normala priset heller)



oj oj oj vilken lång kommentar, blir kortare nästa gång, jag lovar. Inser precis nu att jag troligtvis pratat med personer"in real life" alldeles för lite idag haha :D

2009-01-19 @ 22:05:43
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0