Möhippa



Igår var jag på möhippa och det kan man ju säga attär ennu en anledning till att inte gifta sig.. Jätte trevlig och kul på alla sätt att vara med men att vara utsatt, fy bubblan.. Jag skulle gärna vilja gifta mig på något sätt i kyrkan och så men det är allt för många nackdelar.. Det blir alltid var man gör det till men det här med möhippa, dyra pengar, stress, måsten och så får mig att må illa.. Det ska var en stor fest och vara inga stora pengar i omlopp, inga höga förväntningar, bara en trevlig kväll med nära och kära tycker jag.. Men oftast blir det en stor grej utav det för att man vill att det ska bli det sago bröllop man alltid drömt om.. Så jag å Jimmy kommer nog aldrig gifta oss, man ska aldrig säga aldrig men på det "normala" sättet är det nog otänkbart.. Vad tycker ni om bröllop?

Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: lina

bröllop= självklart!! men däremot vill jag inte göra det i kyrkan. Aldrig faktiskt:P men jag tycker däremot att bröllop inte ska vara så stora till skillnad från alla andra tjejer. Vill att det ska vara något man tycker är roligt för pengar man redan har och vill lägga på bröllop. Jag skulle aldrig låna en massa pengar till det (men det är ju riktigt roligt att gå på sånda bröllop så det är ju tur att några vill det haha)



hur va möjippan? va gjorde ni?

2009-01-25 @ 20:47:30
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0