Jobb igen

Då sitter man här på natten och ska försöka att inte somna.. Det var 4 veckor sedan jag jobbade natt sist och det är mycket som hänt.. På den tiden har jag lyckats få en "normal"  tidsryttm och gått upp på morgonen och deckat vid 23tiden någon gång.. Därför kommer det nog att kännas nu när man ska vara vaken hela natten, men det är även skönt att komma igån å få lite ordning på tillvaron.. Det är trotts allt väldigt skönt att få pengar in på kontot, speciellt nu när man har lite att spara till.. Jul och Nyår har även sugit ur alla pengar, sedan så går det åt mera pengar nu när både jag och Jimmy varit lediga i en månad.. Man hinner inte göra sig av med lika mycket när man jobbar HAHA  

Imån skulle det även dra igång med två daghundar+Ozzy men det blir inte så, det får dröja några dagar till vilket är ganska skönt men ändå.. Alltid bra när inte allt kommer på samma gång både jobb och tre hundar.. Trivs väldigt bra med båda mina daghundar och hoppas jag kan ha kvar dom ett bra tag till men man vet aldrig hur det blir..

Nä nu får jag kolla till tassandet i korridoren
kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Becca

Hej Hopp!allt bra??

2009-01-07 @ 21:21:13
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Becca

vad trevligt!ska själv jobba fast hela natten,inte kul alls :(

2009-01-08 @ 20:24:38
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0