Jobb igen

Då sitter man här på jobbet igen ruskigt otaggad.. Känner mig illamående, "mösig" i huvudet och trött.. i vanliga fall så brukar jag å Jimmy lägga oss snart men nu är det 10timmar jobb som gäller.. Skulle just nu vilja jobba dag kanske men inte på ett boende som nu, så att förflytta mig till dagen blir bara värre.. Så det är bara att bita ihopp och jobba det lilla jag jobbar.. Som tur är så jobbar man inte heltid utan 64%, helt lagom, ca två nätter i veckan.. V får se hur natten går, det är bara att se det possitivt egentligen å göra det.. Det är ganska skönt när väl lönen kommer, eftersom jag är gravid så kommer jag ändå få gå i juni senast HAHA  så det är som sagt bara attt bita ihopp!!

Ha en kanon fredag!
Kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0