Inte piggare för det

Nu är man ny duschad men inte känner jag mig piggare för det tyvärr.. Hade hoppats på att vakna till liv men det får visst vänta.. Det blir en lugn dag idag, hade hoppas på att åka till Jimmy´s syster som precis fått bäbis, en lite Saga men det får vänta säger han.. Idag orkar han inte, han vill inte lämna lägenheten efter som det är sista dagen på semestern.. Det är väll förståligt så då får vi vär åka dit i veckan istället någon kväll å vägrar han då med så får man väll ta sig själv i hampan å åka dit så man får se henne medans hon är liten.. Dom växer ju så fort dom där krabaterna och speciellt när jag köpt kläder, vore kul om hon skulle kunna använda dom innan hon växer ur dom HAHA

Jag å Ozzy ska ut på en promenad nu så jag hoppas vi vaknar till liv då för sedan ska vi fixa lite middag.. det kommer att bjudas på ströming och potatismos, mumma!

Ha en kanon kväll!!
Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Eriika

Det tycker jag också ^^

Händer själv i dag då?

Kramar

2009-01-11 @ 17:00:32
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0