En kall dag

   


Idag har Iver varit här från någon gång vid 8tiden.. Allt har gått jätte bra och det kommer gå finty att sova hela dagen imån för inatt är det dsags att sätta igån å jobba igen.. Efter att ha haft semester i en månad så är man lite bortskämd så det kommer nog kännas att jobba tre nätter i rad.. Imån är första dagen även med tre hundar.. Från och med imån är det tre hundar måndag-fredag, det blir roligt.. Ett litet hunddagis är det som, det är fördelen med mitt jobb att jag har möjlighet att även göra det jag tycker är kul.. Att jobba med djur har altid varit en dröm och det kan man väll lugnt säga att jag gör, samtidigt som jag jobbar nätter så jag klarar mig ekonomiskt, bättre blir det inte tror jag..

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

ja det är kanon att få göra vad man vill. håll fast vid det! :D

2009-01-06 @ 18:16:55
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0