Bäbis!!



Vi var å hälsade på Jimmy´s syster igår som fick en liten Saga på nyårsafton.. Så söt, man kan inte annat än längta efter man själv får sitta med sin egen.. Ganska skönt att kunna lämna bort när dom sätter igång i och för sig HAHA men hon son så sött i min famn..

     

Idag har det varit full fart, jag tro Jessicha blandade i extra näring i fodret i morse för Iver va  i full fart om man säger så.. Men nu har han lugnat ner sig och det blir en lugnare eftermiddag.. Känner mig inge bra idag å Jimmy är hemma tidigare så nu ska vi ta det lugnt och ikväll ska vi äta Tackos!!

Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: lina

åh gud, mitt hjärta smälter. När det är dags kommer jag väl nästan bo hos dig ;) nä då, kanske inte riktigt hehe

2009-01-24 @ 00:34:38
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0