Sovit hela dagen

Vaknade ganska tidigt idag egentligen men eftersom man ska vara vaken hela natten igen så beslutade jag mig för att äta frukost i sängen och kolla på en film.. Så skönt och så lugnt, Ozzy har vatir hos Lina och Eddie i helgen nu när jag jobbat.. Väldigt bra så man får vila lite för på vardagarna är det full fart efter som man har Ozzy och Bella så då är det ganska skönt att vara hundledig på helgen när man jobbar.. Efter jag tagit mig upp från sängen så förflyttade jag mig till soffan så låg vi där, åkte och köpte mat på Sibylla för att sedan lägga mig en stund till innan jobbet... Så skönt att ha dom här dagarna ibland då man bara gör ingenting..

Nu ska jag väll ta mig lite å äta så man orkar hela natten  haha
Ha det bäst!
kramkram

 

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0