Massa bilder

Nu har vi varit ute på promenix, vi gick en helt ny väg idag och jag såg lägenheten jag vill ha, hoppas några där vill flytta snart HAHA Det var lite radhus inspirerat men uteplats mot skogen.. Det hade inte suttit fel direkt, har man väl flyttat dit så har man nog svårt att flytta någon nnan stanns.. Vi får se vad som kommer finnas för oss.. Hade med mig kameran ut idag, det var ett tag sedan och när jag laddade ur den så såg jag att det fanns en masa bilder så här kommer ett gäng:

     

       



     

Dom senast var från idag, vår fina skogspromenad.. Nu ska vi kolla på Alpint, hundarna ligger utslgna och sover..

Kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0