Man börjar fundera

Det finns så mycket som man funderar på, ofta helt onödiga grejer.. Idag fick vi ett lägenhets erbjudande, JIPPI så kul fram tills man såg vad månadshyran va, 7800:- Inte ens tänkbart.. det har vi inte råd med, speciellt inte om vi ska få tillökning i familjen.. Så det var bara att snällt tacka nej och så hoppas på att nästa ska vara i bättre läge.. Man blir ändå på något sätt lite besviken över att få ett sådant efrbjudande som man inte kan ta, lite trist.. Man måste ändå se till sina begränsningar, vi vill kunna leva oxå.. Sedan har jag haft ågren över jobbet, jag mår så illa på nätterna och har jätte jobbigt för att hålla mig vaken.. Det ska förhoppningsvis sluta vid v15 så snart äntligen så kanske det kan vara över.. Jobbade tre nätter i helgen och det var så jobbigt, jag ville sjukanmäla mig.. Det fick jag inte för Jimmy, eller han tycker inte man ska sjukanmäla sig för attt man inte vill gå till jobbet utan endast om man är sjuk.. Det kan jag hålla med honom om, jag är inte sjuk utan gravid, det är bara att bita i det sura äpplet.. Pengar är alltid pengar, dock så känner jag verkligen att jag mår hur illa som hälst så jag kommer att gå hem tidigare inatt så attt det blir bara några timmar karens istället för en hel natt.. Vi ska åka till apoteket och inhandla tabletter å något armband som visst ska vara bra om man mår illa, dom säger att det hjälper så jag håller bara tummarna..

Radio tjänst ringde även idag och frågade hur det kom sig att jag sagt upp mitt "abonemang" när jag flyttade, har jag ingen tv eller? Då har man ändå varit duktig och ringt och pratat med dom så allting ska bli rätt, med betalning och så.. man blir så trött, jag fick förklara att jag bodde ihopp med Jimmy och han betalde redan.. - vänta lite så ska jag kolla upp det.. Några sekunder senare  - jo, det är sant, ha en trevlig dag! Måste vara jobbigt att ha ett jobb som går ut på att tro att alla ljuger, där det hela tiden gäller att motbevisa.. Det finns nog en viss risk att man blir trött på alla som försöker..

Ha det gottt
kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: lina

ja ta ingen sån lägenhet, det är bara skit!! då ska den allt vara jäkligt fin! det kommer fler lägenheter, men det är skitjobbigt att tacka nej till en, man vet ju inte när man får en ny liksom. Ja, radiotjänst ringer eddie hela tiden eftersom den står på mig, suck suck

2009-02-05 @ 17:13:56
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0