Fina grejer

Bong, Jimmy´s kompis kom förbi igår helt oförberett med paket.. Han är så gullig, han hade fått höra att jag var gravid så han hade köpt lite saker.. Lina har köpt klädesplagget för ett tag seda, så sött allt:



Idag har jag sovit bra, Bella har sprungit och springit, Ozzy har tyckt det varit kul med sällskap samt att katterna öppnat alla gaderober till och från, för det är kul  hahah  Jimmy fick lite fina bilder på Tusse när khan gottar sig i soffan:

 

Imån åker jag nog ner en sväng till ullared och kollar runt lite, behöver byxor oxh ska kolla priser på barngrejer och så, det blir kul! Vi får se om Jimmy följer med, annars kanske Lina hänger me, kul kul!

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

Ja det blev supergod mat! Godare än på länge haha. Men kan ju inte bara slänga maten så fick äta ur konservmaten ur skafferiet haha

2009-02-10 @ 18:57:12
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: josefina

Jag och Min kille ska åka till Lettland på Lördag så det ska bli mysigt =)

2009-02-11 @ 11:05:19
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Sabina

Åh vilka gulliga saker =D



De finns massa bra barnsaker på Ullared. Fina saker till sängen och sånt =) Billigt och bra =)

2009-02-11 @ 12:46:41

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0