Tomten kom

Dagen efter och man är fortfarande mätt HAHA Det var en väldigt mysig julafton hos Jimmy´s syster och släckt.. Min första jul med tomte tror jag, något nytt för mig och William.. Inte för att jag har så mycket för tomte på jul men det var mysigt och William var glad å då är jag det med.. Vi åt och drack gott, öppnade paket och spelade julklappsspelet.. Jmmy fick en fickplunta och jag fick ett sugrör som man kan ha som glasögon HAHA gulligt värre men dom ska jag allt använda.. Idag ska vi till min familj men förs en tillbaka blick i bilder från mitt å Jimmy´s godis bak kvällen innan julafton och från själva julafton klart..

Mormor å Morfar har kommit hem från Thailand

Julbak hos oss:


   

   

 

Julafton:


   

Alla kusinerna och Tomten
   

   

   

 

Nu ska vi till nästa firande..

Kram kram

 




Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Oj så mycket kuliga kort å titta på!

God fortsättning på er alla tre!!!

2009-12-25 @ 22:23:59
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Ida

Åh vad många härliga bilder, låter som en toppenjul! Precis som det ska vara, god fortsättning!!

2009-12-26 @ 11:11:34
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0