SNÖ

Idag har den fallit från skyn, eller rättare sagt 1cm men jag e så glad.. Det är så mysigt, jag vill flytta ut på landet där snön finns så norrland en da vill jag bo där! Men fram tills dess så får detta räcka:

 

William är snart 4månader nu och väger 7860g och är 66,5cm lång

Idag var vi på BVC och fick information om smakportioner för William, ska bli kul att börja med det.. Till helgen blir det nog första smakportionen.. Vi var även och hälsade morbror Eddie, moster Lina och tant Tiina var med..

Eddie matar William


Lina med Wiliam


Tiina och William

Nu ska jag fixa lite mat, imån ska vi till öppna förskolan..

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Lotta

Jamen titta där....lite snö. Som du har längtat, nu kan mitt lass få ligga kvar i frysen till ett annat tillfälle...

William är helt bedårande...puss, puss!

2009-12-16 @ 22:31:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Lottabloggen
Postat av: Pem

Hoppas ni får en finfin da på Öppna Förskolan!

Varma kramar till er i kylan!!!!!!

2009-12-17 @ 08:03:10
URL: http://metrobloggen.se/pem26

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0