Mon Mon

Nu har arbetet under oss börjat igen, så trist.. Men för tillfället är det bara ett dovt surrande ( cementblandaren) men men det är frågan om hur länge det håller i sig.. I vilket fall som hälst för att inte chansa så ska jag William och Ozzy iväg.. Vi åker iväg till Jenny på lunch så slipper vi det eventuella oväsendet.. Att va har så otur med den här lägenheten det är ju nästan som dom vill tala om något HAHA

Nu blir det lite frukost, vad ska ni göra idag?

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Pem

Har ni oxå oväsen under er.......de har vi oxå, grannen som slänger in ett nytt kök å som oxå då har fått riva badrummet på grund av mögel. Jag kan skatta mig lycklig eftersom han jobbar på dagarna å å kommer hem å oväsnas på eftermiddagar å kvällar. Hade han gjort de på dagarna så hade jag sagt till honom. Man måste ju få sova efter at man jobbat jö! haha

Kram på er alla tre!!!

2009-12-28 @ 12:37:19
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: jenny

ja jag vet

2009-12-29 @ 08:51:54
URL: http://jennysv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0