Lugnet efter stormen

Ja det är la nu det tror jag när det bara är vi.. Så lugnt och skönt, jul är trevligt men det är oxå trevligt när det är över HAHA Jag har ätit på tok för mycket så nu blir det till å äta mänskliga mängder igen.. William vaknade pigg som en mört, känner inte av samma pigghet men ska sätta mig framfår en film å mysa ner i soffan med honom.. Han ska kanske inte kolla på film men han ska ha mat å sedan kan han ju kolla på mig.. Eller så får han leka med sina nya fina leksaker, han är så duktig på att inte ligga still, vet inte hur han gör men han rullar på sidan på något sätt, varje morgon hittar vi honom som Pippi men fötterna på huvudkudden HAHA å ev. någon gång på natten.. Jag har inte lust att sitta vaken å se hur han gör heller så det får bli han lilla hemlighet..
NU blir det frukost å lite lugnt framför TV:n innan vi ska ut i snön.. Det ös snöar här och är så mysigt!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Browneyedgirl

Godmorgon =)

Hoppas ni haft en jätte mysig jul.

Äntligen har lite av stressen gett sig.

Stor kram

2009-12-26 @ 08:45:10
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0